لوگوموشن

در این مطلب با بحث لوگو موشن یا لوگوی متحرک در خدمت شما هستیم. امروزه با همه گیر شدن رسانه های تصویری و البته تاثیر تبلیغات ویدئویی، موشن گرافیک ها رونق زیادی در بازار تبلیغات پیدا کرده‌اند. اهمیت و قدرت موشن گرافیک در برندسازی و تبلیغات بر هیچ کس پوشیده نیست. اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد میکنم مقاله موشن گرافیک و اهمیت آن در تبلیغات را مطالعه فرمایید. یکی از مزیت های مهم موشن گرافیک انتقال پیام در کمترین زمان است. ماندگاری پیام با این روش تبلیغاتی، در ذهن مخاطب بسیار بیشتر از روش های دیگر است. بنابراین یک موشن گرافیک حرفه‌ای میتواند تاثیر زیادی در برندسازی یک نام تجاری داشته باشد. لوگو موشن یکی از تکنیک‌های موشن گرافیک است که می‌تواند تاثیر زیادی بر برندینگ یک نام تجاری داشته باشد.
لوگو موشن چیست و چرا به لوگو موشن ها نیاز دارید؟
این مقاله به نقش لوگو موشن ها در برند سازی اختصاص داده شده است.
بیایید ببینیم لوگو موشن چیست و این کار چه مزایایی برای تجارت و برند شما ایجاد می کند و چگونه می تواند به طور موثر در پیشرفت و دیده شدن برند شما کمک کند….
فن آوری های دیجیتال مارکتینگ به نوآوری هایی منجر می شوند تا زمینه طراحی به سرعت تکامل یابد. در این روند طراحان باید از تکنیک ها و دستورالعمل های جدید و به روز استفاده کنند.
شاید تا به حال دیده باشید که لوگوی یک برند خاص به صورت متحرک در ابتدا یا انتهای یک ویدئوی گرافیکی یا یک تیزر تبلیغاتی نشان داده می‌شود. لوگو موشن روشی است که در آن یک آرم به وسیله صدا و نمادهای گرافیکی متحرکت به صورت متحرک در می آید. درواقع لوگوی متحرک یکی از زیر شاخه‌های علم گرافیک است که با استفاده از دیگر تکنیک‌ها اعم از انیمیشن و طراحی موشن گرافیک، اقدام به طراحی لوگوی متحرک میکند.

لوگو موشن یا لوگو اینترو چه کاربردی دارد؟

هدف اصلی در ساخت لوگوی متحرک یا لوگو اینترو (Logo Intro) ، برندسازی نام شرکت به وسیله‌ی لوگوی متحرک شرکت است. لوگوی متحرک می‌تواند لوگو و نماد شرکت‌ها را با استفاده از برنامه و نرم‌افزارهای کامپیوتری به‌ صورت خلاقانه‌ای به مخاطبان معرفی کند. یک لوگوی متحرک تاثیر گذاری بیشتری نسبت به یک لوگوی بی تحرک دارد. از طرفی امروزه لوگو موشن به تنهایی یکی از روش‌ها و ابزارهای جدید و پر بازده برای انتقال محتوای تبلیغاتی محسوب می‌شود؛ طوری که جذابیت و بازدهی آن از دیگر روش‌های تبلیغاتی نیز بیشتر است. از لوگوی متحرک میتوان در انواع ویدئوها و تیزهای تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک ها استفاده کرد. اما کارکرد های لوگوی متحرک را میتوان در موارد زیر جستجو کرد:
- یادآوری برند
- ایجاد ذهنیت مطلوب در مخاطب
- معرفی برند
- تبلیغات کوچک
- استفاده در تبلیغات ویدئویی
- تاثیر آنی بر مخاطب
- اعتمادسازی
در تمامی این موارد، یک لوگوی متحرک میتواند در جهت تامین مقتضیات برند سازی یک نام تجاری ایفای نقش کند. اگر شما نیز به دنبال سود بردن از فواید این تکنیک هستید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید و ساخت لوگو موشن برند خود را به گروه تبلیغاتی ایده برتر واگذار کنید.
نمونه کارهایی از لوگوموشن

ساخت و طراحی لوگوموشن

هدف اصلی در ساخت لوگوی متحرک یا لوگو اینترو (Logo Intro) ، برندسازی نام شرکت به وسیله‌ی لوگوی متحرک شرکت است.لوگوی متحرک می‌تواند لوگو و نماد شرکت‌ها را با استفاده از برنامه و نرم‌افزارهای کامپیوتری به‌ صورت خلاقانه‌ای به مخاطبان معرفی کند.

یک لوگوی متحرک تاثیر گذاری بیشتری نسبت به یک لوگوی بی تحرک دارد

صفحه ساخت و طراحی لوگوموشن